zzz...

Vår käraste Alice har inte varit den lättaste att ha och göra med på nätterna den senaste tiden. I natt höll hon mig vaken i princip hela natten = trött mamma. Har gått lite som i dimma hela dagen, och hade kvällstur på praktiken vilket iofs gick bra men kände mig lite halvt borta emellanåt. Håller tummarna för att hon sover inatt men vågar inte hoppas på för mycket... (hehe, nästan precis efter att jag hade skrivit de där raderna började hon gnälla, bådar gott.)
Helgen var annars bra. En mysig sådan! Hade mamma och pappa på middag i fredags, i lördags gick vi en sväng på stan och fixade lite presenter bland annat, sedan åkte Erik iväg en sväng och såg fotboll medan jag pysslade hemma. Blev tv-kväll i soffan efter gott käk. Igår på förmiddagen åkte vi hem till Alice dagiskompis Wira så de fick leka lite och vi mammor prata ;) Fikade gott med äppelpaj, mums! Sedan blev det som vanligt på söndagar ett par timmar i stallet. Klämde in tre pulkaåk med Alice under dagen också men det var snålt om snö i backen så det gick sådär ;) Aja, dags att lägga sig i sängen och be till Gud om några timmar sömn i alla fall...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback