VFU imorgon...

God afton!
Är rätt så seg måste jag meddela, blev inte mycket sömn inatt då Alice sov oroligt och vaknade ungefär var 5:e minut. Livet som småbarnsförälder ;) Bara gilla läget. Idag var det sista skoldagen på länge då vi ger oss ut på VFU:n imorgon. 7 veckor ska vi vara ute! Puh, det känns länge. Men förhoppningsvis kommer det vara en intressant och lärorik tid och har man bara kommit in det så lär väl dagarna gå ganska fort. Förstår bara inte hur man ska få tiden att räcka till - vi ska ju göra 35 timmar/vecka och om man räknar in restiden till praktiken och hem så blir det ju en heltidstjänst. Och utöver praktiken har ju fått massa andra uppgifter som vi ska pyssla med, såsom en fin liten hemtenta och en hel del annat. Återigen så är det väl bara att gilla läget.
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och få bort sminket och sen krypa ner i mysbyxor och t-shirt (efter att ha gjort i ordning matlåda och packat grejer inför morgondagen och hittat min handväska...)
Sen blir det lite Desperate Housewifes med sambon! (Han älskar också det, haha)
Jag och Alice var förresten på sötaste kalaset igår. Lilla L fyllde 1 år! <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback