Trött människa

Här sitter en ganska trött människa framför datorn i bästefåtöljen. Dåligt med sömn inatt då lilla skruttan vaknat titt som tätt. Sådär kul när man själv ligger skönt i sängen och vet att klockan ringer strax efter 06.00 och man har en lång praktikdag framför sig. Men, det är livet som småbarnsförälder ;)
Praktiken gick bra, fick rengöra och linda ett bensår idag alldeles själv (dock med lite tips och stöttning från min fina handledare). Det kanske låter enkelt, men det är det verkligen inte, att linda bensår är jätte svårt för det är otroligt viktigt att det blir rätt och riktigt annars kan det sluta med att man stryper blodcirkulationen istället för att främja den, och då stjälper man ju iställt för hjälper.
Dock har jag besvärats av en trötthetshuvudvärk idag, som bara blev värre och värre för att sedan eskalera ordentligt i bilen på vägen hem. Har dessutom en irriterande rethosta som stör mig titt som tätt. Men nu ska jag inte klaga, funderar däremot på att ta en bit choklad bara för att jag är så sjukt sötsugen och faktiskt värd det.
Lillan sover finally, hoppas hoppas hoppas att hon sover gott hela långa natten :)
Trevlig kväll på er. Kramis

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback