Stellas lekland

Ville bara lämna några rader innan jag försöka mig på att sova.
Dagen idag har gått i ett! Först en tur till stallet på morgonen, sedan en sväng till Majgårdens äldreboende (sommarjobbade där i somras) för att hälsa på lite, det var riktigt trevligt! Sedan blev det Stellas lekland för hela slanten för mig & Alice samt Kajsa, Malin och deras barn :) Det var jätte skoj, vi var där i nästan 4 timmar och vi mammor var nog lika trötta som barnen efteråt, haha. Det måste göras om! Ska se om jag har någon/några bilder därifrån som jag isf kan lägga upp imrgn, för nu måste jag strax släcka ner och ladda inför morgondagens skoldag, då det är dags för uppföljning på vårt sista så kallade "case", SEDAN är äntligen den här kursen finitó, och gud vad skönt det känns (trots ev. risk för en kommande omtenta, men det tänker vi inte på nu!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback