Nu kör vi igång igen!

Hej!
En trevlig tjej hjälpte mig med en ny design, så nu är jag riktigt sugen på att komma igång med bloggandet igen! Har saknat att skriva ner dagens händelser eller bara allmänna funderingar någonstans, så nu kör vi igång.
Här hemma är det mys och slapparkväll fram The Voice, ska sätta igång en film sedan också. Slog på stort och gjorde oxfilé och krämig potatisgratäng till middag förut, glass till efterrätt. Riktigt gott! Perfekt namnsdagmiddag ;) Ja, det är ju faktiskt Hanna i almanackan idag. Grattis till mig! Dagen har varit lugn. Så himla skönt att bara kunna vara och inte behöva tänka på att man borde gräva ner sig i skolböcker som man annars gjort senaste tiden. Hade alltså tenta igår, i klinisk medicin vid somatisk ohälsa... Fy sjutton vilken intensiv pluggperiod det har varit, ändå känner man ju alltid att man kunde läst på mer. Men, det har ju trots allt varit jul och nyår, och jag har gjort så gott jag kunnat. Sen om det räcker hela vägen, det är tveksamt. Tror jag kommer hamna på gränsen, antingen klarar jag mig precis eller inte. Blir spännande att se ;)
Hursomhelst, Camilla var förbi mig och Alice en sväng i förmiddags och fikade, riktigt kul att ses och vi hann prata ikapp oss om det som hänt sedan vi sist sågs. Annars så har jag och lillstumpan mest softat, tog en lång promenad i det tråkiga vädret, var nog ute en timma i alla fall och Alice fick även gunga lite. Men ärligt talat, vad är det här för grått, tråkigt, blåsigt, trist och ogästvänligt väder som vi har?! Ska det inte komma snö någon gång? Snö, några minusgrader och sol!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback