Liten uppdatering om livet sen sist

Bild från ridturen tidigare idag
Hej på er! Nu ligger jag skönt nerbäddad i sängen. Tänkte bara skriva några rader innan jag sluter mina blå, så att säga. Uppdatera om läget lite.
Eftersom vi hade den sista avslutande grejen för termin 3 i torsdags, så är jag alltså nu en T4! Jag går alltså redan i termin 4. Känns lite sjukt, har bara 1,5 år kvar på sjuksköterskeprogrammet... När man tänker på det så känns det läskigt, man känner sig fortfarande så okunnig och tanken på att det är så kort tid kvar tills man är färdig skrämmer lite. Men man hinner nog lära sig en hel del till innan dess :)
Ridlektion på LRK i torsdags med, gick sådär! Tyckte hästen jag red då var lite svår i galoppen. Men det var ändå skoj, såklart.
I går var det fredag och jag fikade med Erika, Sofie och Cathrine på Limtorget. Alice var också med förstås. Jätte trevligt! Jag älskar verkligen Limtorget, stans mysigaste fik enligt mig, älskar deras porslin! Gammaldags och liksom romantiskt. Sen lite slappartid varvat med städ hemma, kvällen avslutades med bio för mig och Erik i Skövde, mamma barnvakt under tiden. New Years Eve, tror den hette så. Jätte härlig film!
Idag startades dagen med mysmorgon där vi bara tog det lugnt, fortsatte sedan med en promenad här i Sjölunda.
Sen åkte vi till mina föräldrar så vilade Alice lite hos dem medan Erik tränade och jag tog en ridtur. Det var friskt och härligt ute, och Conny fick verkligen röra på sig.
Kvällen spenderade vi i Götene i gott sällskap, hemmagjorda hamburgare hos Kajsa och Oscar, Malin och Mattias var också med. Och självklart alla barnen! Så skoj att vi har barn i så nära ålder. Härligt att ha så fina vänner. Alice var överförtjust över att få träffa Harry igen, Kajsas och deras fina golden retriver hund. Lite större än våran lilla Tessa :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback