Hosta återigen!

Ledsen för dålig bloggning, VFU:n går bra och jag ska skriva lite om den när jag får tillfälle.
Men jag är så förlamande trött. Dels tar ju praktiken sitt då det är så mycket som är nytt och du vill ju bara lära dig så mycket som det bara går! Sedan så har vi haft ett ledset barn här hemma ett par nätter som återigen besväras av den där förbannade hostan som kommit och gått konstant i flera månader nu! Hon är bara bra ett par dagar innan den kommer tillbaka och nu låter det värre än någonsin, riktigt hemsk och skällande. Så nu blir det att gå till botten med det här! Ringde BVC för ett par veckor sedan men fick då bara de klassiska råden som "varm saft och höj huvudändan när hon ska sova". That's NOT enough! Imorgon blir det till att ringa Vårdcentralen och försöka få en tid på fredag då jag är ledig.
God natt (får se hur mycket vi får sova...)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback