Hej igen!

Hej igen, nu sitter vi framför The Voice precis som igår kväll. Tycker det programmet verkar bra, skiljer sig ändå lite ifrån Idol-konceptet och sen så är juryn betydligt schysstare. I alla fall, hade ett par trevliga timmar hemma hos Eriks föräldrar förut, E:s ena syster med familj var också där. God mat och trevligt sällskap. Alice överraskade oss genom att vilja krama alla när vi skulle åka hem (hon brukar inte vara så generös med sina kramar ;))
Hyrde en film på vägen hem som vi ska kolla på efter The Voice... kom inte på vad den heter nu och orkar inte titta, men ni får en liten recension imorgon! Köpte även med oss pizza till kvällsmat. Det här med att påbörja nya året nyttigt och hälsosamt? ;) Nej men det är inte fel att unna sig onyttigheter då och då, man lever ju bara en gång! Och det är inte så ofta vi äter pizza. Men jag ska försöka börja äta ännu mer varierat och mer fisk, det får bli ett nyårslöfte. Och se till att alltid ha grejer hemma till smoothies på morgonen. Finns det något bättre att börja dagen med? Vaniljyoughurt, apelsinjuice, frysta hallon, mango och banan t.ex. Ev. is. Mixa. Så simpelt! Morot kan vara gott i också. Jag har tidigare alltid varit en frukostmänniska, men på senare da´r (hej gamling? haha) har jag tröttnat på frukost och är ofta för bekväm, iaf väldigt tidigt på morgonen, för att ställa mig och göra gröt eller värsta smörgåsarna med massa pålägg på etc. Dessutom tycker jag om att bara börja med något lite lättare, så då är smoothies perfekt - LAGOM mättsamt & går snabbt att göra.
Nej, nu ska jag lägga ifrån mig datorn och koncentrera mig på teven. Imorgon kväll ska jag hem till Erika som fyllt 25, för lite födelsedagfirande. Ska bli skoj!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback