Fin klänning

Åh vad jag tycker om den här klänningen! Hur fin är den inte? Skulle vara kul att ha den nästa helg då det vankas examensfester. Synd att man inte har ett visakort fyllt med pengar bara! Får nog hålla mig lite...
Ledig idag, skönt. Hade egentligen en massa inplanerat men fått avboka det mesta då Alice varit krasslig igen. Pigg idag iofs men vill inte ta några risker. Men sen när Erik kommer hem åker jag iväg till LRK iaf!
Gud vad gott det hade varit med cocoskaka, blev jätte sugen på cocos! Kanske ska baka något... Jaja, lite plock blir det här iaf sen kanske jag borde börja spåna på min hemtenta lite medan Alice sover... Tror inte jag kommer göra det dock men tanken var ju god.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback