Billingen

Igår hade vi en jätte mysig dag på Billingen med Eriks systrar och familjer. Vi grillade korv och fikade ute i det kalla men ändå härliga vädret. Blev även lite skridskoåkning, premiär för Alice men nog 1 år för tidigt. Fascinerad var hon dock! :) Åkte förbi E:s föräldrar i Tidavad innan vi åkte hem, dock fick vi ta omvägen tillbaka till Billingehov innan vi for till Lidköping för vi hade lyckats glömma vår väska där - så himla typiskt oss!
Blev sedan myskväll i soffan framför Desperate Housewifes. Jag och Erik har ju, som jag kanske nämnt, börjat gå igenom alla säsongerna igen, så nu kör vi igenom säsong 1.
Idag har det mestadels städats här hemma, nu ska jag snart slänga på mig ridkläder och åka upp till stallet. Kram

Kommentarer
Postat av: sara

vad söta ni är! <3

2012-01-23 @ 10:39:15
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack fina du! <3

2012-01-23 @ 19:56:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback