Ångest!

Jahapp. Då satt man här med ångest igen. I morgon har vi vår examination i medicinsk teknik. Antingen kommer man få venprovtagning, subcutan injektion, intramuskulär injektion, PVK, CVK eller infusion. Vilket man får avgörs genom lottning. När man sedan fått sitt område ska man gå in i ett rum tillsammans med en lärare och genomföra sitt tilldelade moment... Sedan blir du alltså antingen godkänd eller icke godkänd. OCH JAG HAR MAGONT.
För jag känner mig inte säker på NÅGON av momenten. Men allra värst är nog infusion, för det har jag knappt ens tränat på över huvud taget.
Panik, panik, panik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg!!! Jättefina bilder på er med!! Jag vill oxå!! Det kommer gå bra Hanna.. Det gör det, på sitt eget sätt!! Puss!!!

2012-01-09 @ 22:08:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback