25-årsfest & söndagssysslor

Såhär såg jag ut igår innan jag åkte iväg till Erika på födelsedagsfest. De höga svarta shortsen som ser ut som en kjol på bilden är ifrån Vero Moda. Linnet ifrån Twist & Tango!
Det var trevligt att komma iväg ett par timmar och dricka några goda cider i fint sällskap. Dock hoppade jag utgång och Stadt, inte riktigt på det humöret och dessutom är plånboken alltför tunn för tillfället så det får bli en annan gång inom en, inte alltför lång, framtid.
Idag har vi varit duktiga och rensat här hemma, var iväg hos mina föräldrar också för lite fika. Sen tog jag den obligatoriska svängen upp till stallet som vanligt på söndagar, blev dock ingen ridning för jag kom iväg såpass sent, utan såg bara till att finaste Conny (hästen jag är medryttare på) fick sin mat osv :)
Har varit ett par härligt lediga dagar sen tentan i onsdags då man verkligen fått tillfälle att varva ner från skolan. Men imorgon kör vi igång igen och styr bilen mot Trollhättan. Övningsdag inför examinationen i medicinsktekniska färdigheter som vi har på tisdag. Om jag kommer vara nervös? Det kan man lugnt säga!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va fint det blev när du har ändrat om :)

2012-01-09 @ 22:00:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback