Fredag kväll

Tänkte lämna några rader efter en tyst vecka. Ja, jag tänker fortsätta hålla liv i den här bloggen, men hur ofta den uppdateras kommer nog variera. Ibland frekvent, ibland med långa mellanrum.
Nu har en dryg vecka gått sedan jag senast skrev. Förra helgen (lördag) var det examensfest för två fina vänner. Först hos Elin på dagen och sedan på kvällen för Camilla, riktigt trevligt! På kvällen hade jag på mig den där fina klänningen från Nelly (Lipsy) som jag bloggade om för ett tag sedan - yes, jag klickade hem den, kunde inte låta bli! Vi åt gott, drack gott, och vann dessutom musiktävlingen, det ni! ;)
Annars då? Veckan har flutit på trots min envisa förkylning. Har varit väldigt sjuk senaste veckorna.
Först förkylning, magsjuka, sedan förkylning igen. Jag har känt mig fruktansvärt sliten, inte alls i form. Men det känns som att det håller på att vända åt rätt håll nu iaf, finally! Alice har börjat sova lite bättre på nätterna igen (peppar peppar ta i trä!) Hoppas detta håller i sig.
Kajsa & jag i lördags på Camillas examensfest
VFU:n rullar på, jag klarade examinationen i tisdags (en lärare från skolan kom ut till praktiken för att se mig genomföra en omläggning och prat kring denna). Jag var sjukt nervös och det kändes inte 100, men godkänt blev det! Ska till praktiken imrgn faktiskt, så blir tidig uppgång, förstör fredagskänslan lite men det är väl bara att vänja sig när man ska jobba inom vården :)
Har ätit gott ikväll, fläskytterfilé, potatis i ugn med olivolja, salt och peppar samt vitlöksbröd och en fräsch sallad med fetaost, gurka, tomat, rödlök. Mums! Trevlig helg på er!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback