Det här med att blogga...

...Hinner/orkar man inte alltid. Därför kanske man inte borde ha en blogg?
Men jo. Jag vill ju det, och jag ska bli bättre på att skriva.
Fast nu har jag faktiskt varit magsjuk under veckan, mindre kul upplevelse det där. Som tur är går det över ganska fort, började känna mig dålig i tisdags morse och redan igår kände jag mig ganska bra, dock inte helt ok. Däremot idag! Och nu har det ju gått tillräckligt med timmar så nu ska jag ju inte smitta längre. Så jag åkte iväg på ridlektion ikväll, och fick jätte många bra tips, bland annat tips på hur jag skall förbättra min sits. Mycket givande lektion! Det som är så härligt med ridning tycker jag är att man för en stund verkligen släpper allt annat, och bara fokuserar på här och nu, du och hästen. Som ett team. Love it <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback