Min dag

Med tanke på att jag börjat tycka om att skriva här igen, så kanske det även är dags att byta header. Det heter väl så? Bilden högst upp. Den jag har nu är ju lite gammal så att säga, Alice är ju runt 2-3 månader på bilden och nu är hon ju snart 15 månader! :)
Så en uppdatering behövs! Och så ska jag börja lägga in bilder i inläggen.
För visst är det tråkigt att läsa en blogg utan bilder? Nu är det nog iofs inte så många som läser min blogg, eftersom jag precis börjat skriva igen efter ett långt uppehåll och inte precis skyltat om att jag börjat igen.
Jag hade en bra natt! Somnade av mig själv, vaknade ett par gånger men lyckades somna om igen. Så skönt!
Dagen har varit ganska fullspäckad. Dagislämning, sen tog jag en kopp té och en smörgås på ett fik i väntan på att biblioteket skulle öppna. Gick dit och pluggade ett par timmar, samt skrev ut viktiga papper. Sedan handlade jag och hämtade Alice på dagis. Vi åkte hem till mamma/mormor som bjöd mig på sen lunch. Äpplekaka till efterätt, Alice fick också äpplekaka, som "mellis". (Inte så nyttig mellis man vad sjutton, som hon njöt! Det var det lätt värt, att se hennes tindrande ögon när hon åt kakan!)
Ställde mig sedan och gjorde en lasange, lånade mammsen kök. Det var skönt att göra kvällsmaten i tid, lasange passade perfekt också för nu är morgondagens matlådor också fixade.
Sen åkte jag och Alice hem, tog en promenad med Tessa och inväntade pappa Erik. När Erik hade kommit hem for jag till badhuset för att möta upp Joline.
Gjorde några tester där inne som jag är mycket stolt över att jag grejade. Det är härligt att våga utmana sig själv!
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Men vi hörs imorgon! (Mysigt det är när man hör regnet smattra mot rutan, förresten.)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback