Länge sedan!

Shit, länge sen jag skrev.
Tänkte kanske börja igen?
Erik jobbar. Alice sover. Regnet öser ner och det blåser. Riktig höst-storm ute.
Vädret har varit helt konstigt idag, ena stunden massvis med regn men emellanåt har solen också skymtat fram. Väldigt växlande.
Jaja, ska inte skriva så mycket nu, utan snart organisera mig innan jag hoppar i säng. Får se hur man sover inatt,
kommer ju emellanåt in i lite dåliga sömn-perioder. Men brukar ju alltid komma ur dem :) Igår kväll när jag la mig i sängen för att kolla på lite film var jag supersömnig, hade nog kunnat somna på 1 minut, men ville vänta på att Erik skulle komma hem från jobbet så fördrev tiden med att kolla på filmen. Sen var det som jag slumrade lite fram och tillbaka mellan kanske kl 23-01.30, sov inte men var inte heller riktigt vaken. Eller vaken var jag väl då och då, men inte hela tiden utan befann mig lite som i dvala. Kändes iaf som att det var hopplöst att somna ordentligt. Men till sist stensomnade jag och vaknade inte förrän typ kvart-tio i 08.00 när Alice började hojta. :)
För övrigt var jag och mamma på EM möbler förut och har äntligen köpt en lampa till vindfånget precis där man kommer in, HALLELULJAH för ljus!!! :) gjorde mycket att sätta upp den i taket!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback