Fin helg

Idag har vi haft kalas för Erik, hans syster samt svåger. Erik fyllde ju 30 i somras men vi har ännu inte firat det med hans familj så vi kände att det var dags nu. Hans syster och man fyllde nyss år också så vi beslutade oss för att slå ihop allas födelsedags till ett kalas. Det var trevligt, hade beställt exotisk planka från köttex, smidigt och bra.
Helgen har för övrigt gått väldigt snabbt!
Fredagen var en fin dag, vi åkte till Götene och fixade lite ärenden samt besökte mina föräldrars jobb. Sen tog vi en härlig promenad i småbåtshamnen. Sen hem och bara slappade lite en stund innan jag åkte ner till stan för ett läkarbesök och lite mathandling. Kvällen tillbringades på Bakgår'n med goa tjejer. Käkade tapas, drack cider och vin och bara hade härligt tjejsnack!
Igår tillbringade vi dagen på IKEA. Mindre smart idé kanske? Haha. Nej det var skoj men kanske inte bästa dagen, åker aldrig dit en lördag igen kan jag säga, sjuuukt mycket folk! Men lite småsaker hittade vi.
Och idag har det som sagt varit kalas :) Hunnit med lite småstäd här hemma också och en liten kvällspromenad.
Nu ska jag lägga mig och läsa någon bok. Sömnen går det sådär med för övrigt. Har insomningstabletter vid behov och har tvingats ta dem nu senaste två nätterna. Förstår verkligen inte varför sömnen ska behöva spöka såhär, mår ju bra för övrigt! Klart man kan känna sig lite stressad över saker men så är det ju för dem flesta. Men kommer verkligen inte till ro. Får se hur natten blir, ska försöka att inte ta någon tablett iaf, får väl ligga vaken hela natten då! Kul! Men har ju haft såhär förut och det brukar ju gå över efter ett par veckor och sen sover jag bra igen, så får hoppas på det. Imorgon blir det plugga ett par timmar, inte ens tittat i skolböckerna i helgen. Great, not! 11 september idag, tänk att det är 10 år sedan World Trade Center attacken. R.I.P.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback