Lördag

Erik jobbar över och jag sitter här med Alice i knät, vi lyssnar på hennes "favoritlåtar" på en barnskiva hon fick av pappa, hon tycker om musik! Jag var på stan en sväng med mamma tidigare idag, letade efter skor att ha till klänningen jag kommer ha på mig på Alice dop nästa helg. Men hittade inga, får köra på ett par gamla. Känns inte hundra, men får duga. Klänningen är i sig jätte söt, men det är svårt att hitta saker att ha till den, såsom skor, kofta/jacka osv. Men det löser sig. Däremot hittade jag ett par jeans som satt perfekt och lite småsaker på Kicks.

Funderar på vad jag ska laga till middag åt mig och Erik ikväll, är även lite småsugen på att baka ett gott lite grövre bröd, men givetvis fattas det alltid saker i skafferiet när man väl är på humör att slänga ihop något. Får åka förbi affären när jag ändå ska skjutsa mamma och pappa till ett par vänner om en timma.
Nu har jag inte sprungit sen i onsdags, men jag red ju i torsdags och fredag lördag tycker jag man kan unna sig att hoppa träningen ;) Så kör vi imorgon igen... Känns så bra att ha börjat ett "nytt" liv även när det gäller maten!
Försöker äta nyttigt nu och bara "synda" någon gång ibland. Jag ska inte säga att jag har blivit något hälsofreak, men försöker verkligen tänka till lite på vad jag äter och godis, chips och kakor äter jag i princip aldrig.
Kan tipsa om en jätte god smoothie att starta dagen med. Naturell yoghurt, frysta mangobitar och en skivad morot, mixa. Supergott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback