Så trött!

Hjälp vad trötta vi är. Jag och Erik alltså. Och Alice också tydligen, sover som en stock i sin bilstol. Visserligen är man, som småbarnsförälder, inte bortskämd med att sova ostört hela nätterna,
men idag är jag verkligen tröttare än normalt. Var visserligen iväg på det som man så fint kallar "efterkontroll" tidigt imorses, sedan stod familjefotografering på schemat. Ska bland annat sätta in en bild i NLT. Det är inte alltid så lätt att få en bebis att le på beställning, men Alice skötte sig bra, kissade ner Erik gjorde hon det också :)
Nu åt vi lunch här för en stund sen, och nu hör jag hur någon vaknar där borta.
Så får ta hand om gumman min. Vi ska snart ner till stan och handla lite, posta brev och rösta. Hoppas alla ser till att utnyttja att vi lever i ett demokratiskt samhälle, med det menar jag givetvis att... rösta är viktigt.
Sen ikväll kanske vi åker förbi Eriks föräldrar, men det beror lite på vad klockan blir för Erik börjar jobba tidigt imorgon.
Är så glad förresten, fick igår reda på att jag klarade anatomi och fysiologi tentan! Så nu kan jag lägga studierna helt åt sidan, tills augusti 2011.

Kommentarer
Postat av: UkuleleUlle

Men vad roligt att du börjat blogga igen, såg det på fb:))

söta är ni både du och skruttan:))

Härligt med tentan, skönt att kunna lägga det bakom sig och bara njuta av nuet;)

KRAM

2010-09-18 @ 12:56:07
URL: http://ulrika.ankargren.marykay.se/
Postat av: Kajsa

Skoj med din blogg! :-) Vad sägs om babycafé på tisdag? Kramar Kajsa & Vilgot

2010-09-18 @ 13:23:01
URL: http://kajsalina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback