Några rader framför Idol

ungefär 1 år sedan, jag och Molly


Nu sitter vi här hemma i soffan och kikar på Idol. Idag har vi varit på babysim Alice och jag, med Lena och Adrian förstås. Så bra och kul att vi kan samåka! Alice verkar gilla babysimmet, hon ser ut att trivas riktigt bra i vattnet och det är så mysigt även för mig att få bada tillsammans med min älskade lilla tjej.
Har hunnit med en liten tur i spåret med mamma också, men idag kändes det ganska segt att springa, fick rätt ont i ryggen efter ett tag. Åkte och handlade mat ganska snart efter springturen, blev lite storhandling. Jag gillar att storhandla! Visst, det tar sitt tag men det är mer ekonomiskt och sen är det så härligt när kylen är helt fylld sedan. Jag och Erik ska försöka hålla oss till handling 2 gånger/veckan, borde gå om man handlar rejält varje gång.
Har bestämt mat för veckan också. Lasange imorgon (nyttigare variant med fullkornsplattor och mager ost), lax på onsdag och spenat på torsdag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback