Onsdag

God morgon. Trist väder ute, as usual. Men det hindrar inte mitt goda morgonhumör, haha. Myser med Alice i sängen än så länge, har lekt lite med hennes färgglada mjukiselefant. Snart ska jag slänga i mig frukost och göra frukost åt Alice också. Försökte ge henne gröt igen igårkväll, det är INTE populärt... snälla någon, ge tips på hur man bäst får bebisen att gilla nya smaker? Tänkte åka och hämta hundarna och åka ut till brukshundsklubben så de kan få springa lite. Sedan ska vi hem till mamma runt 14-15 och ikväll så blir det tjejsnack hos Monica i hennes nya lya.

Gårdagen gick i ett, jobbade hos pappa till 15 ca sen hämtade Erik och Alice upp mig i Götene så for vi vidare till Mariestad och fikade hos gamla vänner till Erik. Sedan skulle vi besiktiga bilen, också det i Mariestad, var lite småfel som måste åtgärdas. Sen hem för att laga kvällsmat! Jag gjorde stekt ris med kyckling och grönsaker och chilisås, gott! Dags att ta tag i dagen, puss och kram!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback