Ni betyder mycket

Nu är vi hemkomna från middagen, mycket gott och mysigt! Lillan ska strax läggas, blev lite senare idag eftersom vi var iväg, har försökt få på rutin att lägga henne runt 21.00 vilket funkat bra. Jag och Erik sitter väl uppe lite till, mys framför tv:n i någon timma kanske, är rätt.
Ville bara säga en sak till 3 vänner som betyder oerhört mycket för mig: Kajsa, Marie och Camilla, ni är verkligen guld värda och är glad att jag har er! Man ska inte glömma bort att berätta för nära och kära vad de betyder. Till Erik och Alice - jag älskar er mer än allt. Detsamma gäller min underbara mamma och pappa som alltid finns där och mina fina syskon. v

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅåå Hanna du är ju för söt...<3

2010-11-26 @ 17:09:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback