Helgen

Så var det måndag kväll igen. Helgen gick väldigt fort. I fredags var vi framme på stan en sväng och handlade kläder åt Alice, blev två par tights, två scarves, en body och ett par mysiga små vantar. Sen handlade vi även lite gott på systemet, då kvällen skulle tillbringas hos Marie och Christoffer. De bjöd på jätte god mat och vi spelade ett riktigt roligt charader-spel. Är annars inte så mycket för charader, så dålig på det, men detta var riktigt bra! Vår älskade lilla gumma var givetvis med under kvällen och var hur härlig och glad som helst, brukar aldrig vara några som helst problem att ha med sig henne.

Lördagen startade med några timmars jobb hos pappa, sen bar det av till stallet med Kajsa för att göra sig redo för en skogstur. Riktigt härligt, förutom en jäkla traktor som skrämde både mig och Jeanette lite. Efter ridturen körde jag mamma och pappa till ett par vänner som har stuga mot Källby/Blomberg, sen mot stan för att handla lite och hämta pizza... Kvällen tillbringades i soffan, riktig myskväll!
Igår var det klubbmästerskap i dressyr så jag och Kajsa åkte till ridskolan och kikade lite, Jeanette skulle nämligen vara med. Hon var jätte fin!
Lite uppdatering från helgen, alltså!

Idag har vi varit på babysim, var riktigt roligt att träffa Lena och Adrian igen. Märks att Alice gillar att vara i vattnet, hon sprattlar som en liten fisk. Jag och Erik tog en liten springtur med hundarna sen på eftermiddagen/kvällen när han hade kommit hem från jobbet, superskönt, så himla mysigt med all snö ute tycker jag, knarrar så härligt under skorna. Sen blev vi bjudna på lite god mat hemma hos mamma och pappa.
Nu ska jag klämma Erik på rumpan och sen gå och lägga mig, puss!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback