Cross!

God morgon!
Börjar dagen med lite bra musik, varvar Coldplay med Säkert! och Marit Bergman. Gamla favoriter när de är som bäst. Snart ska jag äta upp min yoghurt och sätta på mig lite smink och kläder, vi ska möta upp Kajsa, Oscar och Vilgot någonstans runt omkring Götene om ett tag. Erik ska köra cross med Oscar idag! Ska bli kul att kika på.
Har haft ett par bra innehållsrika dagar sedan vi sist hördes, var bland annat hemma hos Linda i onsdags kväll för lite tjejfika och i torsdags hade jag ridlektion, sedan käkade jag på Harrys med Marie, Emelie och hennes pojkvän. Red på Lego igår, Kajsa kom med bra tips och råd som vanligt så det kändes bra när jag åkte därifrån. Är lite nervös inför tisdag men det kommer nog gå vägen.

För övrigt hade jag en gnällig liten bebis här hemma igår kväll, Erik var på Villa och jag stod i köket för att göra lasange. Då fick Alice världens vredesutbrott, aldrig sett henne så nästan. INGET hjälpte, vad jag än gjorde. Till slut fick jag ge henne mer mat trots att det inte var länge sedan hon hade ätit. Efter maten däckade hon i min famn och jag fick inte röra mig en centimeter för då började hon skrika igen. Till slut, efter mycket om och men, lyckades jag lägga ner henne i sängen där hon låg och gnydde ett tag.
Sedan blev hon lite piggare, men under natten har hon sovit oroligt och varit väldigt gnällig. Självklart skär det i hjärtat när hon är ledsen och jag har gått med en liten klump i magen av oro. Kanske beror på någon utvecklingsfas, eventuell magknip eller att hon är lite förkyld?
Älskar ju mitt lilla hjärta så och vill att allt ska vara bra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback