5 månader igår

Fredagsmys på hög nivå!
Bild från när Camilla, Kajsa och Vilgot gästade mig och Alice i helgen :) Alice och Vilgot håller hand!
God morgon. Ska snart slänga i mig frukost. Varm oboy vore inte fel! Tänk, kan inte förstå att det snart är December, närmar sig jul! Att förra året vid den här tiden var jag i början av graviditeten och mådde illa som bara den. Spydde för allt verkligen. Nu har jag en underbar liten flicka på 5 månader (blev det igår) hos mig. Tiden går så fort, kan inte fatta, 5 månader redan! 17e juni kom du till oss Alice, efter ganska många timmars kämpande, men när jag tänker på det idag, så vet jag långt där bak att det gjorde jävligt ont, men ändå känns smärtan ogreppbar, diffus, jag "minns" den inte - jag skulle med andra ord inte tveka på att göra om det, för det var det häftigaste jag varit med om i hela mitt liv... och Jag älskar dig Alice, mer än allt annat!

Frukost var det ja, sen får vi se hur dagen artar sig. Ridtur på banan igår med Jeanette, bäste Kajsa höll lektion! Kändes lite knackigt i början och marken var väldigt frusen, men efter ett tag travade hon på bra. Måste införskaffa mig en ny bra ridhjälm, säkerthetsväst, ridhandskar och reflexer.
Sen vore det inte fel med nya vinterskor, mineralpuder, en skiddress inför Sälen, massa nya fina kläder åt Alice och ja... kanske ska sluta här ;) men får bli en shoppingrunda snarast, måste fixa julklappar med!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback